چربی گیر - قیمت چربی گیر رستوران

چربی گیر | قیمت چربی گیر فایبرگلاس و پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب رستوران و آشپزخانه

چربی گیر - قیمت چربی گیر رستوران

چربی گیر | قیمت چربی گیر فایبرگلاس و پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب رستوران و آشپزخانه

چربی گیر زیر سینکی

چربی گیر زیر سینکی :

چربی گیر زیر سینکی وسیله ای است برای جمع آوری چربی ها در جاهایی که حجم کمتری از چربی دارند و نیز دارای فضای کمتری هستند این دستگاها طراحی بسیار ساده و قابل حمل و ارزان قیمت دارند و اکثرا برای منازل شهری توصیه میگردد که هم میتوان زیر سینک و یا در کنار سینک نصب نمود و میتوان از طریق لوله تخلیه هر چند وقت یکبار آن را تخلیه کرد. استفاده از این دستگاه موجب جلوگیری از انسداد لوله های فاضلاب و کمک به محیط زیست می شود.

جنس بکار رفته در چربی گیر زیر سینکی معمولا  از استیل یا فایبرگلاس تهیه میشود که دارای یک ورودی ، یک خروجی و یک قسمت برای تخلیه چربی است. ورود چربی و روغن به سیستم فاضلاب که بعد از مدتی سرد می شود موجب گرفتگی لوله ها و ایجاد بوی نامطبوع می شود و برای حل این مشکل باید هزینه های صرف باز کردن سیستم فاضلاب شود که با استفاده از چربی گیر های زیر سینکی دیگر چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد.

چربی گیر زیر سینکی متشکل از چند مخزن بوده که در هنگامی که فاضلاب در آن ریخته می شود پس از سرد شدن روغن و چربی از آنها جدا شده و یه مخزن دیگری انتقال پیدا می کند که امکان تخلیه را فراهم می سازد نحوه نصب چربی گیر های زیر سینکه بداین صورت است که از یک طرف به ورودی لوله فاضلاب سینک و از طرف دیگر به لوله خروجی زیر سینک متصل می شود و در قسمت بالایی خروجی دیگر چربی ها جمع می شود که می توان از آنجا تخیه کرد.

ویژگی های چربی گیر زیر سینکی:

1.     بازدهی بالای 98 درصدی

2.     علاوه بر چربی های معلق چربی های غیر محلول را نیز جذا میکند

3.     هزینه تعمیر و نگهداری کم

4.     اندازه دهانه لوله های ورودی و خروجی قابل تغییر است

5.     این دستگاه کاملا بدو بو می باشد

6.     نصب بسیار آسان وقابل جابجایی

7.     جنس بکار رفته کاملا تقویت شده می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.